tisdag.

igår vare måndag och första VFU dagen, vilket var roligt, men höll på att frysa ihjäl på rasten och blåsa bort, typ snöstorm vare men det ordna sig:) , sluta tjug o i fem och då drog jag hem och plugga lite och duscha,såg färjan och sen lite svensson svensson, och sen gick jag och sov:) och det har snöat massa med underbart men inte när det var storm.

tisdag today, och jag är uppe tidigt idag igen, dricker oboy, fanns ej nått gött också har jag ont i magen , vad det beror på vet jag ej:) , ska klä på mig och sen åka till universitetet ska möta carro, ska göra tenta där, sen så ska jag gå  te VFUn och slutar 16.00 idag,ska skynda mig in till stan och sen hammarö, och sen träna barna, funderar på om jag ska åka hem tidigare och inte vara kvar på min egen , behöver faktiskt sova, i försig börjar jag 10.30 imorn men:)
spörs göre:)
och snön ligger kvar sen igår wooho:) , och idag har man fått pengar wooho:) ,

onsdag imorn  och sen torsdag ,sen fredag sen STHLM med sanna wooho faaan va kul  vi ska ha:)

bye:)


Gammal bild, men jag och sannis:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0