torsdag.


klockfan ringde tjugo i sex, låg kvar lite till och då ramla kuddarna ner orka så jag tog upp dom och sedan efter en stund pallrade jag mig upp , är så jävla trött men är ledig imorn så får väl offra mig för idag, åt snart upp frullen som bestod av samma som igår orkar inte göra nått annat och honungsvatten lenar min hals med, ska käka massa c-vitamin med så att hostan och allt går bort, ska klä mig snart,har valt att ha leggings idag hur faan tänkte jag då när det är svinkallt, i för sig ska jag ju inte så himla långt till bussen, till universan, sen hem vid tolv och så:) så det ordnar sig,  sedan ska jag vi jobba lite med studiegruppen tror jag, sen ska jag hem och vila,dock ej träna , ska nog bara kolla på eller köra lite styrka

imorn äre helg igen, gött att sova litegrann , för nu i 3 veckor äre tider att passa och ingen sovmorgon, börjar faan 8 på måndag, sen halv sju på tisdag,o.sv:)
och nu äre inte långt kvar te sthlm med sannis, veckan kmr gå fort tror jag eller jag hoppas det ialla fall:) wiiiie .



bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0