torsdag.


fy faan va segt det går, började halv åtta idag, åkte med bussen från stan 7! elin var med på bussen med så vi hann prata lite sen gick hon as fort hahaha:P hon är snäll!:), började lagom te frukost blev oboy och ägg och macka mkt gott:) ,sedan vid halv nio kulturskolan dock kom det ej nån så tina läste en bok istället:) , sedan vare jobb och sånt och sedan rast sen lunch sen lektion och sedan fritids, var ute lite sen mellanmål sen gjorde vi en lek,sen fyra slutade jag och då åkte jag te stan och sedan hammarö en sväng,men mamma hämta mig halv sju, tyckte det var gött att komma hem faktiskt,ska duscha nú och sedan fundera lite och prata med sannis på msn senare om hur vi ska göra imorn och på lördag:) vore bra:) ,m sen ska jag sova i  tid börjar för faan halv sju imorn!:P shiit:P
gud va trött jag kommer vara imorn bitti:) ska te kyrkan imorn med och lyssna på julmusik underbart,sen blire risgrynsgröt till mat med mums!:) , sedan  vet jag ej hur jag ska göra efter jag slutat men det spörs faktiskt:) ,

jajaaj och jag satte upp ljusstaken nyss mysigt det!:)

på lördag far jag och sannis till huvudstaden och shoppar och ser på footloose, och har det mkt mkt roligt:)
ska försöka införskaffa lite julklappar med, vi får se vad jag hittar för nått roligt där:) ihhih,

nu är jag skit trött och ska nog söve snart:)

bye bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0