torsdag igen


skriver väl ett inlägg till så här på kvällskvisten, var i skolan och det var trevligt, sedan for jag hem och slappa och såg svensson svensson och sedan åt jag mat sen for jag te hammarö ,tränade ej utan körde fotstyrka, var skoj det med:) sen kom mamma och hämta mig så for vi te donken haha:) , sen hem och åt sen duscha jag .,sen har jag slappat och sett pytte lite höök , snart ska det sovas är skit trött, sen har jag även fått hostmedicin i dag den var inte så himla god som jag ville men haha och en bra salva , hade sprickor förut på händerna för det var så narigt och sånt, usch vantar är bra och salva:) heheh ska som sagt sova snart behöver det:)


godnatt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0