torsdag.


igår vare alltså onsdag var en mkt bra dag, var i skolan det var tröttsamt:) , sen så for jag hem och åt sedan te stan igen för att åka te kr-hamn, väl framme gick jag hem te sannis,och sen efter ett tag gick vi te konsum och sen och mötte elin utanför christina teatern, sedan vare dansföreställning,den var as bra tyckte jag, men det sa nåra as jobbiga tjejer som skrek hela tiden inte långt ifrån mig hade velat sagt håll käften eller så men orka faan inte:),sen följde jag med sannis och elin lite sen tebaka igen så vänta sannis med mig så att jenny och mickey blev klara , så åkte jag med dom hem,sen väl hemma duscha jag och sen sov jag var så jävla underbart...

torsdag: idag äre torsdag, ville verkligen inte kliva upp men 45 min efter klockan ringde har jag tatt mig upp hahha:P seg jaaa.. äter frukost eller aaa blev mjölk och banan orkar faan inte äta frukost är så jobbigt:) ,ska iaf te skolan  börjar halv nio och vi ska diskutera flyga drake boken som jag ej läst ut än i studiegrupperna sedan i klassen ,sen tolv slutar jag och då ska jag ta en  tupplur tror jag sen iväg te hammarö och träna får väl se hur det går:) hiihih:) inte långt te JSM nu heller:)

snart äre VFU med:)

bye, ha en fin dag alla fina människor:)

Kommentarer
Postat av: Jossan

ja kanske det, :) men jag får så mkt skit när jag skriver som jag tycker :( Men ska skriva hela sanningen någon gång, lovar!

2008-11-14 @ 11:29:09
URL: http://mammajossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0