uppdatering av denna onsdag.


var i skolan förut, hade en lektion på möran,sen hade vi studiegrupps tid och vi jobbade fort och medans bestämde jag med sanna på sms att sannis skulle komma te kd lite, så kvart över ett åkte jag med bussen te stan och sen te mamis jobb för att hämta lite slantar te mat, sen tebaka te stan och mötte sannis, så kika vi lite ,sen åt vi mat i mitticity jag åt lasagne barnmeny haha,liten men god:) ,sen leta vi kläder te dopet på lördag te sannis och tillslut hitta hon en fin klänning,eller jag tipsa henne eftersom jag har en likadan.men den blir fin på lördag sannis:) , vi handla på konsum med , julmust och godis mums:) sen så skulle vi kolla på clas ohlson, och som vanligt går vi nästan upp i fel rulltrappa som vanligt  a tt man aldrig lär sig,, men dom har ju feldoserat den där jävla rulltrappan man ska gå upp på höger sida men där går man upp på vänster ner på höger knas jue:P haha inte konstigt man går fel jue:) ,jaja men efter allt gick vi te duvan lite och sen te tåget som sannis skulle åka hem med så sa jag heej då så åkte jag med hem, slappade framför datan med andra avenyn sen svensson,svensson, sen så duschade jag nyss, ska äta kvällsmat och se bonde söker fru, sen sova i tid:P ..

bye bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0