Det är lördag idag..


och då blir man jätt glad....eller inte:)  
vaknade halv tio i dag göttit värre,åt frukost faktiskt.sen for jag te stan och mitticity där sannis och hennes mami var och åt, så satt där lite och pratade med dom och fick skivan, hii sen konsum.sen hem och slappa, åt mat sen tog jag och anna te promenad te pekås och köpte julmust mkt gott:) sen high school musical 1 och nu är det tvåan woooho:)
blir tråk hela kvällen men men , ser fram emot halloween istället med sannis, nöjes eller arena?:P det spörs men kul blire som altid med henne för hon är bäääst:)
och sen ser jag fram emot tävling nästa lördag och att jag ska lämna im arbete nästa fredag NOT:P ,bio också och boka biljetter te footloose med sannis och tågbiljetter:) mkt kul så varför hänga upp sig på en lördag kväll när det händer så mkt kul snart:) är man ensam så är man helt enkelt.

sen är jag så trött på vissa folk, orka vara ovänner men nu äre så och jag orkar inte .. kollade typ inte ens på dig igår och sa inte ett enda ord te varandra liksom:( vad är det för vänskap..eller just det den vänskapen var ju förlorad:( oooorka med detta men jag bryr mig inte helt enkelt du får vara sur hur länge du vill.....


kvällen igår bestod av tv och godis och lite sånt:) 

söndag imorn gympa gympa:) 

sannis är bra!<3
 tur attdu finns:)

Kommentarer
Postat av: Sanna

terrs är med bra <3

2008-10-19 @ 10:25:11
Postat av: terrs

haha neej inte som du:)

2008-10-19 @ 10:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0