Fredag


ätligen Fredag!:) fy satan va göttit, började halv åtta imorse var lagom trött då alltså ,käkade frukost på fritids,sen gick jag med tvåorna till gympan, gick bra:) , sen blev det lite jobb och sedan fruktstund, sen rast, lunch, sen jobb sen hade jag rast:) sen så vare fritids och jag var ute lite sen blev det mellanmål, och sedan vid 3 gick jag äntligen hem för denna VFU, är lite förkyld hostar,är hes och snorig men jag mår bra dock lite trött:) , sen for jag te stan och mötte pörn ,sen kom även amanda och då blev det mcdonalds, sen så kollade vi dans i mitt i city sen köpte vi godis och for te kvarnberget för dans men var inte med utan kollade på , sedan pizzerian där vi vänta asa länge men sedan hem och åt tacos, sen så duscha sen såg jag på lite världens barn och plugga och sprang fram och tebaka haha:P , sen spg jag singing bee och planerade med sannis via sms att vi skulle leka imorn och att jag åker te henne jag har ju busskort:) ,bra det ,så kvart över tolv bussen tar jag behöver ju sova jag med:) , blir skoj med sannis som alltid:) ,

imorn sanna alltså , söndag barngympa och egen gympa. sen äre skola på måndag fy:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0