fredag:)


underbart med fredag har det varit!:) , har skickat mitt arbete på mail, men fick sedan tebaka ett mail att det var nått som inte var bra så skulle kontakta han men jag ringer ej folk så jag maila tebaka och skrev att han skulle förklara på mail.
men men haha:P
har ialla fall bäddat om i sängen, vart med marie i stan åt lite donken och sedan kika vi runt, se kom amanda och pörnis och sen blev det lite godis, sen så for vi te dansträningen det var väl skoj:) men har så ont i ljumskarna så inga hopp blev det idag som alla andra dar:) ,
sen så hämta mami mig så for vi te ica och handla lite matsäck te imorn, sen for vi hem så duscha jag sen så såg jag dobidoo och åt mat ,sen blev det singing bee och lite idol med:) ska snart gå och sova så jag orkar upp tjugo i sex typ ,sa smsa pörnis då med:) ska packa matsäck, sannas julmust och berra då allt annat är packat typ: )
sen ska jag promenerna te cenrum i mörkret´,emelie hämtar upp mig så bär det av te biltema för att möta upp nåra fler,sen mot arvika och trampettjakten/ valfrid ..woohoo, har förträning 9.00 på hopp, sen har solstrålarna typ 9.40 och sannas barn ska jag väl kolla och kanske passa nått varv så jag är redo:) hehe, sen så äre tävling minsann:)
får hoppas det går bra:)
sen kanske det blir bio med sannis på kvällen beror på om vi orkar men  hoppas:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0