fredag.

det var gött med fredag idag vill jag lova, vakna kvart över åtta, sen låg jagi sängen och läste ett tag,sen fixa anna med mitt utseende i bloggen,sen så  vare jobbigt att klä sig så vid tolv var jag väl klar,sen tog vi en promenad te ica,sen åkte jag bussen däirfrån te stan och köpte busskort.och sen systembolaget var fett mkt folk där, folk är galna en fredag förmiddag:) sen åkte jag hem och såg film, först svensson svensson och lite andra avenyn som var på tv, sen rännstensungar men ångra mig ganska snabbt ioch det blev kråkguldet istället,sen somna jag nästan haha,sen vare mat och nu duschat precis:) , blir snart postis och sedan dobidoo sen kanske singing bee med, kanske ser lite idol emellanåt med.. har tråkigt och det har sannis med sa hon, så kanske borde ringa varandra och prata lite:) hiih,
sannis är bäst:) så ikväll blire tv och plugg tror jag:)

imorn äre som sagt nöjes, och kanske att sannis följer med men då blire arena för afasi och filthy spelar och marie skulle väl inte banga på det, men det är bara kanske om inte sannis ska te sandra som hon skulle  tror jag hiih:)
fast det är alltid kul att parta med sannis:)

annars blire gympa på söndag och barngympa:)


sen är jag och emma arga för att inte vi hamna i samma klass nu i andra kursen, blöö:P hur kan dom göra så mot oss:P hahaha .


Kommentarer
Postat av: Saaaaanna

ja men ring då ;)

2008-10-31 @ 20:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0