fredag:)

ååååh jävel va gött med helg!::) gick upp kvart i för sex iför sig, började skolan halv nio vi hade lite reodvisning sen vid kvart i tio drog nästan hem då efter jag lämnat filmer te sandra:) . sen stan köpte godis, sen for jag hem och kollade svensson svensson säsong 2 haha. sen mat och sånt:) ,sen så for jag te stan och sen kvarnberget, hade friståendeträning och lite valfrid:) sen gick jag te mamis jobb och sen hem har nyss duschat ska äta och sen dobidoo nu:)

vecka har bestått av skola, gympa och stress:P

imorn blire kanske stan med sannis,det berodde på om hon skulle hit med sin mami eller inte så vi får se:) annars vet jag ej vad jag ska göra, marie kunde inte se bio heller och ingen annan heller tror jag.
plugga ska jag i alla fall göra, söndag gympa:)
nästa vecka är vi lediga vi ska bara skicka mail om hur det går med våran uppgift, sen fredag lämna in den hehe:)

Annars så är sannis den bästa som finns i hela världen, klarar mig ej utan henne, underbart att få prata med henne för hon förstår och lyssnar som ingen annan typ gör:) ,bääästaste helt enkelt:)


sen äre trampettjakten/ valfrid nästa vecka med:)


Kommentarer
Postat av: Sanna

<3

2008-10-17 @ 23:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0