lördag- söndag:)

Lördag: starta med att jag gick upp i ottan tjugo i sex:) ,var pigg som faan då, sedan  frukost ,sen så gick jag te centrum och emelie var redan där så ,sen körde vi mot biltema och väntade sp kom emma och sen jenny med så åkte vi mot arvika: )  såg 3 älgar som beta på en äng,,läskigt..väl framme lämnade vi saker i vårt omklädningsrum, bra dom hade tänkt där eller inte 1 omklädningsrum för hammarös as många gymnaster men vi fick plats:) , hehe sedan hade vi lite uppvärmning, sedan förträning, tvekade på en och en halv så kände att jag står över den på tävlingen:),sedan hade vi samling med våra barn och så så tjugo i tio var det deras tur och dom var bra:) , sedan passade jag kr-hamn på deras sista varv med, för skulle ju passa dom på tävlingen sen, sedan vare defilering och tävlingsstart, vi körde as bra hopp och vi fick GULD!:) , och sen passade jag kr-hamn och dom körde fint tyckte jag:) sedan solstrålarnas tur som fick guld:)  sedan vare dags för ninja dansen haha vilket ledde även där te guld hehe:) , sannis dömde och hon var duktig tkr jag:) hiih och persimon med såklart:) , tack för att jag fick passa era barn:) sen så vare slutt på det roliga och vi packa ihop allt och sedan lämna ja saker te sannis,sen for vi hem jag och åkte med emelie och spaak, sen skriver sannis sms i bilen att jag ska komma och leka med henne:) ,jag kom hem och duschade och sånt,sen tog jag bussen te sannis, var där nio och då åkte vi lite bil, sen så for vi te maxi och sen donken mums:) , äter donken halv elva på kvällen haha, smarta:P
sen så såg vi lite tv och sen vare sovning var trött jue,

söndag: vaknade nångång på möran där och sedan vid halv elva gick vi typ upp eller nåt, hade en liten busan som låg på min mage en stund ihihi sööt katt:) , sedan klädde jag mig och sedan skjutsa sannis mej te stationen ,för hon skulle på barngympa så jag väntade där:) sen hem och stressa gärnet for hem med buss från stan, klädde mig sen kom karin och hämta mig sen hammarö och tränade RM-laget, sen  bullar efter sen hade vi träning, jenny  berätta JSM laget, och sedan vare formationer i fristående som gällde, var på lillebrors plats jag gick bra: )sen frukt paus och vi såg från tävlingen, sen så vare tumbling, körde nåra varv,sen for vi hem så duscha jag och såg andra avenyn och lite nu med, men sovdags snart blire faan:)

får i alla fall sova lite imorn har ju ingen skola förens onsdag, så det blir gött .så ska på barngympa imorn bara, och tisdag med och  träffa merie:)

och i helgen vill jag ut:) nån som ska med?:) hehe,

bye:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0