Lördag-söndag:)

Lördag: viken härlig dag!:) vaknade halv tio, sen åkte jag te sannis med 12.15 bussen. sen försökte vi skynda oss med tanke på att klockan blev mkt för vi skulle te stan och fixa en sak men vi hann och tack för det!:) haha, sen så gick vi och hälsade på sannas mormor , hon är ju så sööt, fick lite saft och kaka med underbart snäll:) sen promenera vi mot maxi i hopp om att det fanns julmust men neej neej det fanns det såklart ej dumt för det var vi på jakt på:) , sen så gick vi hem och innan det hade vi planerat med persimon att det blev statt hiih:) så vi såg håkan bråkan och åt mat sen kom persika och hämta oss så åkte vi hem te henne och hade lite förferre hehe, skoj skoj blev det, sen GICK vi te stan as långt ju och mörkt men det gick bra men sedan när vi insett att vi inte hann innan elva gick vi lite saktare haha och tog ut pengar sen statt, var mkt folk men inte så bra musik men vi hade skoj ändå, värst var att den där glo-idioten glodde hela tiden men sedan sa sanna te han och då stack han haha:P bra sannis!:) , sen promenera vi hemåt jag,sannis och persika, sen sov vi också ,

söndag: vaknade typ vid nio, var inte så jädrans trött då bytte om ,sen kom carro och hämta oss så blev det barngympa, sen så GICK JAG FRÅN DJURGÅRN TILL STATION,trodde faan jag skulle dööö dör för jag sprang som en idiot nerför djurågrn men gick br aoch fem i var jag vid station då var jag tvungen att sätta mig på en jävla bänk och pusta ut haha:P sen har jag duschat, ätit och nu ska jag snart gå ut för emma hämtar mig!:) ihihi sen blire gympa sen hem och skriva rent lite saker:)

Buy sea chair teen:P sätt i hop den haha:Pblir något roligt mohaha;P



Persimon och sannis
på statt i augusti:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0