måndag.


shiiit va längesen jag skrev..
börjar med fredagen då:)

Fredag: var på fritids/Skolan tills klockan 3 då skynda jag mig hem för att duscha lite och sedan skjutsa mamma mig te tågstationen , gikc te apoteket och köpte en salva te mina händer bra bra:) , sen så kom tåget så åkte jag mot kristinehamn, väntade lite på sannis som sedan hämta mig med bilen, då åkte vi nåra ärenden , sen hem och sen vare mat och sedan såg vi på heartbreak hotel, filmen är ju så jädrans bra skratta hela tiden haha:P sen sov vi typ och såg lite sunes jul och prata:)det var mys:) sannis är bäääst.

Lördag: vakna innan tio och sen åkte vi lite ärenden och åkte runt lite sen skjutsa hon mig te station, så åkte jag tolv bussen hem och sedan hämta mami och papi mig så åkte vi te skutberget och gick lite sen åkte vi te skåre och hämta anna ,sen handlade vi sen hem, då pluggade jag lite och så, sen skjutsa mami mig te skoghall för vi skulle ha filmkväll med UT-laget hämtade upp AK på vägen med:) sen så vid nio vare slutt var gött att komma hem och sen lite senare sov jag:)

söndag: vaknade massa gånger men somnade om sen vakna jag 11.16 så jädra sent fick typ panik haha,gickupp och sedan åt jag frukost sen bytte jag om sen skjutsa mami mig och vi hämta karin med, tränade barna och sedan vare våran tur vi dansa valfrid och hopp sen lite tumbling ,sen hem och äta kvällsmat duscha se andra avenyn på datan dock inte hela för skulle sova, sedan sov jag underbart:)..

Måndag: idag äre en hel VFU vecka ,förra veckan vare 3 dar och då vart jag död undra hur denna vecka slutar haha:p
är skit trött gick ju upp nu i ottan, imorn börjar jag ännu tidigare blöö:P börjar 8 idag.
äter lite frukost och skriver blogg , ska klä på mig sen åka bussen vid 7, mysigt att vara ute på morgonen jue men mörkt men det luktar gott ute då haha:P utedag med 2:orna idag om jag ska med på det kommer jag ju frysa ihjäl:P
sen slutar jag halv fem men kommer ej på barngympan orkade inte stressa jue, så går hem och pluggar lite kanske och ser på färjan haha:P

bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0