måndag.

jobbigt med måndag , blöö, hade pyjamas skit länge orka faan inte ta av mig den haha:P, sen åkte jag te stan och  betlade två svin bajs jobbiga räkningar, sen så gick jag runt där, köpte kakor te barna fär de vann guld:) ,sen buss te hammarö , pörn kom då typ och vi plockade fram 3 stationer haha, senare kom barna och amanda så vi var 3 ledare, gick bra för barna då vi snurra dubbelvolter oooops!:P , med ebba,camilla och ida P , hahah var kul:P
sen fikade vi och sen gick dom hem, då satte sig jag amanda och pörnis i korridoren och käkade upp resten av kakorna och denna gång julmust, för barna fick saft och vi vattten då haha:P
sen kom mami så åkte vi hem, duschade , åt mat men var inge gott har ingen matlust blöö.

kan ingen snäll muntra upp mig?:) skulle behövas,
är inte ledsen men på nåt annat tråkigt jävla skit humör..

tur att sannis finns hon är min stjärna och den bästa som finns i hela världen:)
utan henne då gåre inte:) tack tack!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0