Måndag.


jaoo, söndagen bestod av gympa ,andra avenyn och sova:)

idag har  det varit måndag, och jag har fikat med mami och papi på skutberget var mkt trevligt:) hehe, mamma sa hela tiden kolla så mkt gäss det är på sjön:P vadå gäss tänkte vi men då mena hon inga fåglar utan det vita i vågorna hahaha:P för det blåste as mkt där, sen åkte vi och handlade och sedan hämta vi min plånbok så skynda vi oss  te akademibokhandeln vid universitetet och köpte uppsatshandboken :) tråkig men bra.
sen hem och så sen vare mat sen drog jag te hammarö och tränade barna ,gick bra körde te musik 3 gånger med typ:) , sen hem och duscha åt kvällsmat medans jag såg färjan .. sen plugga jag och det gick åt helvete men det funkar ändå:)

imorn blire? plugg, och kanske bibblan eller om ja tar det på onsdag i stället, sen så barngympa och egen gympa, sista gången för barna imorn innan  tävling:) onsdag? bibblan och skriva.. torsdag gympa sista för oss:) frddag - lämna in arbete i skolan, boka biljetter med sannis:) , kanske high school musical med någon!:) ,sen sova i itd, lördag upp i tid åka typ 7 för är samling 8.00 i arvika fy faan:)

Kommentarer
Postat av: emelie

tärs, jag visste inte ens att du hade en blogg! hihihi kul ju :)

2008-10-21 @ 17:01:30
URL: http://emeliekindwall.blogg.se/
Postat av: tärs:)

men det har jag hehe:)

2008-10-21 @ 22:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0