onsdag.


igår vare tisdag och skola, tråkig föreläsning somnade nästan haha:P, sen lunch sen studievägledning det var också tråkigt haha:P sen for jag te stan och köpte busskort,sen lite mat på hemköp sen drog jag te bussen och tog den allra tidiga,tränade solstrålarna sen så tränade vi det var skoj:) men ack så trött jag var:P

idag vare onsdag och jag klev upp halv åtta för att göra mig klar sen tog jag en promenad ter bibblan och lånade 3 böcker,sen hämtade mami och papi upp mig i centrum för att jag orka inte ta bussen,sen släppte dom av mig i stan så väntade jag på bussen, väl framme var jag med i klassrummet lite och sen vare rast och då spöregna det, och sen vare lunch, göttit,sen var jag med på sälungarnas avslappning hihi, sen så vare lite mer grejs sen började fritids, målade lite och sånt, sen så vare mellanmål,sen gick alla barn hem typ eller aa,sen åt vi frukt,tjugo i fem fick jag gå hem:)
det var min första VFU dag det:)

imorn börjar jag 7.30 och slutar 16.00 gympa kl 17.00 med vi får se om jag orkar ens haha:P har så jädrans mkt att göra med!:) men men ska försöka hinna.

fredag 6.30 till 15.00 sen kanske träffa sannis om hon kunde oh det hoppas jag för jag saknar henne, vi måste ju se filnem på smällen den är ju så braaa:)

helgen lugn:)


bye:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0