onsdag.

igår vare tisdag, fy faan gick upp tio i fem var död kan jag säga:) men dagen gick bra och barnträningen med, dock inte min egen orkar faan inte var ju så trött:)var gött att sova sen

onsdag idag, vakna i natt nångång och kunde faan inte andas nästan är så hes, jag har inte så ont i halsen bara massa hes och skit,, blöööö synd om mig jue, sen somna jag väl och vakna vid 8 då jag skulle upp var nästan samma visa då, hade 3 kuddar jag låg på, blev högt men bra:) ,
har ätit lite frukost var inte så gott, men honungsvatten är  bra:) ska klä på mig sen dra te VFUn börjar halv elva, ska nog köpa halstabletter på pressbyrån först med tror jag:)  , sen slutar jag 17.15, då ska jag he  och plugga lite tror jag och sen ta det lugnt, sen senare sooooova behövs:)

imorn äre torsdag och jag börjar 8.00:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0