onsdag.

idag har det varit tråk onsdag, klev upp vid halv sju för att sedan käka frukost och sedan klä på mig och sedan dra te skolan var sjukt trött men klarade mig igenom första lektionen,sen åt vi macka jag och emma och sen började en föreläsning han var rolig men jag vart sjukt trött först puigg sen trött sen pigg sen trött haha:P 5 slutade vi i alla fall och då for jag ner te stan och köpte mig lite godis, sen for jag hemåt, var gött det åt mat och sen såg jag på svensson svensson och kom aldrig ifrån det haha:P , sen duscha jag och sen plugg och svensson svensson:) nu har jag stängt av den hackade lite, nu har jag precis räknat mina småpengar och det var 241,50 woooho:) jag ska spara tills 1000:) lovar,
ska sova om ett tag imorn blire pluggning och gympa:) , tjooohoo:)

i helgen  ? bio ? och gympa och tråk:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0