onsdag.

tråk onsdag, gick upp kvart i sex, åkte te skola hade seminarium var as tråk, sen hem och slappa,plugga lite sen affärn sen  nyss duschat snart kvällsmat sen bonde söker fru ..min dag ungefär.

va jobbigt det är att allt går skit jämt, att vara värdelös och inte ha självförtroende är as jobbigt, känner mig hel kass just nu:( är nog det där skit arbetets fel, i försig är jag dålig jämt men:( . blääää bläää
jag klagar nu för jag vill det och det är bra ibland, varför ska man vara halv ledsen för jämt.
vet ej vad jag ska göra i helgen heller, alla ska ut men ingen har tid med mig typ:( men men, är väl meningen att jag ska sitta här och glo :( .

vi får se vad som händer, har jag tur äre nån som vill ut har jag inte tur sitter jag här.
det spörs som man säger i värmland.

dettta blev ett tråkigt inlägg men ,

bye bye .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0