tisdag.

måndagen bestod av skola, vi redovisade om VFUn sen blev det barngympa med:)

idag tisdag,vae omtenta gick sådär tror jag? dålig jag är då. glömde faan bort allt när jag satt där:P smarto liksom. sen gick jag emma och camilla och försökte få tag i kurskoderna så vi kunde söka kurserna som är te våren men faan först var inte ena människan där sen inte dom andra så dom tredje gjorde så det blev rätt gick te bibblan och sökte:) sen for jag te stan sen hem och såg svensson svensson säsong 2 jag lånat av sannis dock nästan bara 5 avsnitt men:) , sen lite rännstensungar älskar ju filmen:) . sen for jag te hammarö och tränade solstrålarna sen så tränade vi själv och det gick inte så bra faktiskt:(

imorn äre onsdag och skola, till fem typ;) tråk tråk.
sen torsdag ledig sen fredag skola:)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0