tisdag.

vaknade 09.15 var gött, sedan gjorde jag mig i ordning och skickade lite sms te sannis:) ,sen åkte jag te stan och mötte marie så tog vi bussen te ikea och åt mat där, jag åt nån konstig mat haha:P men det var gott,sen te stan igen och kollade lite, sen lite konsum och julmust,sen bussen te hammarö för mig och hem för marie, åt ltie plockade fram sen tränade solstrålarna tillsammans med kometerna det var skoj körde rundbana:) sen så tränade vi och såg varven från tävlingen ännu en gång:)hohih, tumbling först sen hopp lite, tröstade även erica som var ledsen ,lilla gumman:(
sen hem och duscha, nu försöker jag skriva ner vad jag ska säga om lottas arbete imorn så jag kommer ihåg:)
sen ska jag sova:)

förövrigt är.. sannis bara bäst!:)
tack för att du finns:)
när du är glad så är jag också glad!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0