torsdag.



Jag är lite förkyld, är hes men har ej ont i halsen, och snorig och trött som ett as , blir tröttare och tröttare för varje dag faan. knas äre!:) gick upp tjugo över sex idag var så död, sen åt jag lite frukost sen klädde jag mig och drog te bussen och sen skolan , väl framme var vi  ute lite, sen kulturskoan så roligt:) ,sen så lite jobb och sen uterast igen sen lunch blev soppa och pannkaka var mkt gott:) sen så vare jobb igen och sen hade jag min rast:) sen vare ut igen jädrar massa uteraster:) , sen mellanmål,sen lekte jag lite med barna var skoj:) hihi, sen vid fyra gick jag hem ,eller jag drog te stan stressad som ett as haha:P l sen hann jag med hammarö bussen vilket var tur, körde lite hopp, sen ingen matta, och sen styrka sen for jag hem mkt gott duscha åt kvällsmat, nu sitter jag här och tar det mkt lungt:;) och pratar med mina vänner på msn:) hoooh

Imorn gött folk äre Fredag fy satan vad gött:) sista dagen på VFUn med,gött men det har varit mkt skoj där:) barn är goooa i bland:)

bye bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0