Torsdag


veckan har bestått av barngympa, egen gympa och plugg:)

och igår trodde jag att jag var klar med skit arbetet men inte då hade jag stavat massa fel, så fick skriva om lite på kvällen blööööööööö....

idag klev jag upp tjugo i nio:) ,sen tog jag bussen mot konsum herrhagen för att jag skulle köpa julmust...gissa om jag blev glad när apotekarnas julmust fanns där, och sanna blev lika glad via sms :P så köpte en te mig och te sannis:) ,
sen gick jag tebaka te stan och handlade lite grejjs,sen for jag hem och lämna allt sen gick jag te affärn och handla sen hem igen nu ska jag snart gå te bibblan och försöka skriva klart allt så jag kan lämna skit arbetet imorn ,, fy faan va jobbigt men ettt måste:) , sen hem och äta sen äre gympa, och idag ska jag faktiskt stanna på barngympan efteråt, tyckte det vore bra eftersom det är deras sista inför lördag:)

imorn lämna arbete, boka biljetter med sannis hur vi nu ska göra med det hehe:) , sen så dansträning?:) , sen så vill jag se bio ,men kanske ska tat lugnt och packa lite saker tills lördan och göra matsäck och så, ska nämligen åka 7 på lördag morgon te arvika ska åka med emelie, och erica och emma:) blir skoj:) , samling 8.00 , famtidstruppen samling 8.20 och solstrålarnas9.00, men då hoppar vi :)
ska passa sannis barn med för hon och persi ska döma,det blir skoj , kan ju vara trevligt att passa nått annat lag nångång inte bara sina egna så det ser jag fram emot:)

förövrigt...mkt fin annons i tidningen idag, måste jag bara säga:( .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0