torsdag.


gött med torsdag, gick upp klockan 09.30 ocj orkade inte klä på mig hade nog pyjamasen ända te 12 sedan bytte jag om och drog te stan för att möta marie och göre ett ärende:) ,sedan åt vi baguette på royal med kaffe till , hade en kupong skulle byta te dricka men det fick man inte så det blev äckel kaffe till haha höll för näsan när jag drack haa:P
sen så åkte jag hem te pörn så kollade vi lite på talangjakten när vi var dockor, sen pussla v  lite med hannah som hade fått ett hello kitty och nalle puh pussel i födelsedagspresent:) sen vare meningen att vi skulle gå te gympan, var svin kallt så pörn skjutsa mig på cykeln, vi var 6 pers idag var ju trevligt:) , gick ganska bra var svin kallt, sen hämta mamma mig sne duscha jag och åt lite pannkaka nu sitter jag  här:) ska sova i tid jag:)

imorn ska jag köpa busskort, ska fjäska att mamma betalar det så länge:) hiih, sen så ska jag göra ännu ett ärende, sen plugga lite tror jag sen äre massa bra på tv.. ingen dans:) woohoo

lördag blev det nöjes:)

bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0