torsdag igen:)

idag vare alltså sista träningen innan trampettjakten på lördag!,den gick skit för mig helt rakt av, kan för helvete inte skruva eller kan kan jag men det tar typ stopp jag vet inte hur man skruvar när jag väl står där kommer ej ihåg. konstigt men så äre, men jenny sa : du kan köra slängmetoden, eller gör som louise hon slänger sig ju alltid:P det funkar kanske på lördag när man är peppad och det är stor publik:) för idag kände jag ingen pepp, blööööö på det:(  men med en sanna som peppar mig om hon ej har fullt upp så ska det nog gå:)
sen blev det lite valfrid med och sen tränade jag barna:)


imorn ska mitt arbete lämnas in fyy:P , ska på fristående träning med, också ville jag på bio men sannis kunde ej så det blir nog på lördag om man orkar då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0