torsdag.

Uppe i ottan JA!, halv sex klev jag upp rätt pigg och grejs,till och med före tidningen var jag uppe haha:P ,
 klädde mig och sånt

Mamma skjutsa ner mig te stan, var svin kallt och allt, gick av vid torget och väntade på bussen efter en stund får jag ett sms från sanna jag ba tänkte va faan gör hon vaken nu , en då skulle hon tydligen jobba tidigt för det var en som ringde , jobbigt. sen åkte jag med  bussen väl framme vare frukost och det var as gött:) ,sen så gick jag och min handledare med barnen till kulturskolan var as kul:) hiihi dansade lite, sen frukt och rast,sen senare mat och sen lektion och allt, sen vare fritids och då var vi ute lite innan mellanmål,sen tebaka te fritidset då rita vi lite det var skoj, hehe, sen så vid fem i fyra gick jag hem, skynda mig te bussen  ( inte) men försökte, sen så gick jag snabbt från torget till hemköp för att köpa lite och äta,sen såvare bussen te gympan var så trött,  men körde lite matta sen vare frukt,sen så hopp körde två skruvar inget stämde, lollo sjöng opera på do,re mi fa so la ti  grejjset från sound of music, as kul vare verkligen med basröst med hahaha sjuk hon:) sen så belv det styrka, och det var jobbigt, sen kom mami och anna och hämta mig och de tvar mkt gott att komma hem duschade och sen åt jag plättar, nu sitte rjag här och ögonen går snart igen bäst att sova i tid.

imorn fick jag komma kvart i sju sju typ bussarna går så knas och orka komma för tidigt haha:)
slutar 15.00 och då äre gött med helg:)




bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0