Fredag.

satan va gött med fredag, var ledig och städade oj oj , bäddade nyt i sängen,dammsugade, skurade ,städa garderoben det var det, sen åkte jag och mami  te ikea och kika runt och fikade, sen köpte hon lite sake,en kollade vi på dom fina husen å bergvik!:) sen åkte vi mot stan och så körde vi runt lite,sen släppte mami av mig vid mcdonalds, skulle möta marie vid åhlens,sen gick vi te torget och mötte aejkan,sen gjorde vi ett annat ärende,sen blev det donken och lite mat,sen betala jag kåravgiften och sånt,sen satt vi ner lite och så, mina fötter gjorde sjukt ont, sen så var det dags att åka mot kvarnberget för fristående träning, jenny var sjuk så hon åkte hem så vi hade dans själva haha var mkt skoj. vi hoppade hopprep som uppvärmning sen lite dans,sen valfrid sen fristående,sen hämta mamma mig så köpte vi pizza,så har nyss ätit och duschat nu blire postkodmiljonären och dobidoo, ska läsa lite bok med har ju tenta snart.
och annas kompisar kom ej för dom var inte klara,så jävla sega människor:P förstår om anna blev lite irriterad för dom hade ju planerat.

imorn ska jag åka till kr-hamn och hälsa på min kära vän sannis:) hon är den bästa:)


bye:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0