fredag.


skulle upp 8 men som vanligt kom mamma inrusande fem minuter innan, blev lagom irriterad då, men men gick upp sen för att klä på mig och sånt sen drog jag te universitetets akademibokhandel för att köpa en skit tråkig bok. sen tebaka sen köpte jag 3 hamburgare sen åkte jag med bussen te deje, marie mötte mig också blev det nästan tacos direkt mums:) , sen playa del som älskar det programmet, sen lite glass och grejjs, sen blev det lite kortspel, marie var överlägsen:) ,sen drog jag hem för att möta familjen och äta på alfie, det var gött med blev mkt mätt:P , sen så drog vi hem och det blev dusch, och sen dobidoo, sen efter det ringde jag min  vän sannis som är i borlänge för det är domarkurs i helgen hiih, det var en trevlig pratstund , och hon är bäst ,och jag hoppas verkligen hon klarar kursen så man får se henne döma på regionstävlingarna:) wooooho, nu vet jag ej vad jag ska göra, men läsa lite i skolboken lät lockande eller inte:P , men men får bli det för jag har tråkigt:)
saknar sannis lite också , har juj ingen rolig att prata med på msn nu jue:)

imorn ska jag slappa först sen duscha äta och sen dra te deje förferre med marie, sen nöjes wooho:) here we come.


nu känner jag mig faktiskt lite ledsen med konstigt men det sitter nått i min mage som  borde ut men jag orkar inte gråta nu:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0