Fredag:)

Hoho:)
FY faan va gött med fredag, vilket innebär  att det snart är helg också:) , gick upp klockan 6 oerhört pigg väldigt konstigt, hade tryckt på snooze nåra gånger med för var lite trött men när man väl kommit upp äre gött:),
har ätit frukost med, applåder till mig haha:P ,
var i skolan förut, gick  bra med redovisningen, sen åkte jag te stan och när jag stått där ser jag en tant som ligger ner på kullerstenarna då har hon snubblat och slagit sig i näsan och munnen , så hemskt, så kom mina klassisar nåra av dom och en ringde sjukhuset och  en till hennes dotter som jag kände eftersom jag jobbat där hon jobbar, så ambulansen kom och tog med tanten till akuten men det såg ut att gå bra bara att näsan var väldigt svullen och så, sen kom dottern och då förklara jag för henne och så, och så kom en till klassis amanda så prata vi lite sen drog jag hem äntligen.
drog  te stan och vänta på nina i 30 minuter sen kom hon jag lämna nyckeln och stack hem igen sen så packa jag saker och såg svensson svensson,sen så drog jag te stan igen för att äta lite med pörn. det blev tillslut baguette på sjökvisten efter många om och men:P sen drog vi te friståendeträning,det var skoj men har as ont i mitt högra lår dock,
sen gick jag te mammas jobb så åkte jag med henne hem och sen duscha jag och såg dobidoo,sen nu svensso´n svensson har verkligen pissss tråkigt och då menar jag det..

jädrar va röj det vore med nått kul imorn, men vem ska man gå ut med? vart ska man gå ut? finns många frågor men dock inget svar hehe:) vi får se, men inte nöjes eftersom det är erotik mässa och det är ju inget för mig .
städa ska jag göra imorn ialla fall:)




Bye bye gott folk:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0