fredag:)


det var underbart med fredag idag, vakna dock klockan 6 typ as jobbigt det men det gick bra, drog te skolan hade lektion om mobbning lite uttråkad blev man men det gick.sen ringde jag doktorn då vare nån jävla telefonsvarare skit sem gick jag dit istället, då var tvungen att ringa det där numret ändå mne ringer nog till B K  direkt på tisdag så kanske jag får en tid hos han min egen husläkare jue!:) mkt bättre. köpte BH i stan med och så handla lite matsäck.hem och slappade efter allt, sen såg jag en film Honey den  var mkt bra!, sen vid tio i sex fick jag lite bråttom, smart man är när ,man bor  närmast och kan gå segt men men kom fram innan klockan blev sex.blev först pizza var as gött det, sen eva och adam-fyra födelsedagar och ett fiasko,den är sjukt rolig, sen blev det puckolek sen drog vi hem, var mörkt och slibbigt ute tog följe med karin en liten bit, sem duscha jag och packa en applåd  för mig var skit tråkigt men packar mer imorn bitti då kommer jag säkert stressa ihjäl mig som jag alltid gör:P men men ska sova i tid med är skit trött..

imorn alltså västerås samling 8.00 vid tågstationen så  blire buss, och jag venne ens om jag kan träna min fot ser väldigt blå och äcklig ut men men nått kan jag väl göra!:), jajaja

åter på söndag

bye bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0