Lördag:)

MIn lördag var bra, först var jag hemma,sen skjutsa vi pappi sen gick vi på stan lite jag,anna och mami, sen gick jag te donken och köpte 2 hamburgare ,sen mot busstationen och väntade, tilslut var jag på den och vid alster åker den in och stannar jag fatta nada, men sen kom det fram till att bussen var trasig vi skulle få en annan, efter en kvart kom den var lagomt arg då faktiskt haha.P eller aa, så töligt,så vid kvart över 3 var jag nog framme hos sanna i hennes hus, det var skoj, vi pratade lite,sen skulle sanna städa och då vet man hur det går med det, det blir aldrig städat förrän lite senare, hahaha:P  men sen åkte vi te karamellagret mkt gott, sen hem och så städa lite mer, sen var det mat mkt gott,sen så svensson,svensson säsongstart fy satan va roligt, sen så orka jag faktiskt inte resa mig, så jag sov hos sannis ,vi prata om massa roliga grejjer:P sen såg vi en annan fim men vi såg ej så mkt av den för vi prata massa,sen blev det sovning mkt gott.

söndag: vakna nångång innan nio tror jag, sen kom busan och la sig på mitt täcke goose katten:) sen gick vi upp också vare svensson svensson igen såg lite av det sen blev det frukost,sen skjutsa sannis mig te stationen så vänta jag lite där för sannis skulle träna sina barn men det gick bra satte mig på en bänk och läste i min skolbok fy satan va tråkig, sen kom bussen och sen väl hemma hämta mamma mig så bytte jag om hemma och sen blev det donken och sen hömta karin sen lina ,.sen tränade vi våra barn. gick bra gick bra, sen vare vi som skulle träna först hoppa vi hopprep skräll vi hade ju ingen ledare så bäst att passa på haha:P, sen körde vi valfrid sen lite fristående,sen blev det hopp kunde inte springa så körde andra saker,sen blev det tumbling jag körde lite rondater och flickisar:) så såg det ut sen nu är jag hemma och har duschat och nu ska jag äta..

känner mig lite ledsen faktiskt,  men men ..
man kan ju inte vara med alla vänner jämt, kanske är att man glömmer nån ibland, jag känner mig dum som inwe hört av mig men jag kan inte hjälpa det för ibland har man andra saker planerade och ibland inte tid bara,
jag förstår inte, !

jag vill också ha nån som man kan säga allt till.

men men bye:)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du har ¨nån du kan säga llt till, MIG!! <3

2008-09-14 @ 20:31:52
Postat av: terrs

ååh mkt fint skrivet sannis

2008-09-14 @ 20:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0