Lördag:)

aldrig får man sova ut  , först fick man ett sms av pörn 08.08, var lagomt trött då men orkade svara och jag sov jue fy faan för henne, då tänkte jag lika bra att skriva att sanna skulle upp också och hon frågade va faan jag gjorde vaken haha:P sen somnade jag lite tror jag, tio i nio öppnar min pappam min dörr och säger att jag ska upp. smart att väcka fel barn var ju anna som skulle upp. så somnade lite till ,tills kvart över tio då mamma kom inrusande och börja säga at jag ska upp blev arg och råka dra te med ett mkt fult ord hahaha;:P hon blev skit arg, sen gick jag upp och så klädde på mig och sen dog jag och mami te maxi och där köpte jag två filmer skräll, på smällen och tusenbröder-återkomsten wooho:) och en eva och adam bok var ju aan rea så:) sen så blev det willys och handla sen ica.sen duschade jag och sen blev det mat, sen skjutsa mamma mig te stan för jag skulle handla 2 cube till blev visst 3 cider sammanlagt haha;:P sen busstationen och väntade på bussen sen deje,. marie och kira mötte mig wiooh,sen prata vi lite och så sen blev det konsum handlade choklad och rulltårta mums:P nu dricker vi lite cider,, supa bliiiiir:) kan jag lova..
sen blire nöjes efter nio med ska röja gärnet i schlagerbaren för faan:) nu ska jag gå och vara social på våran förferre hahaha:

saknar sannis med .men imorn kommer hon hem:)

bye bloggen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0