Lördag.


helg äre iför sig är den slut imorn haha, var mkt trött idag så sov ett tag sen  tog jag tag i städningen så har dammsugat,skurat, städat lådorna i byrån och garderoben mkt brao ch bäddat min säng och mammas och pappas också:) , sen nu sitter jag här och skriver lite blogg ... ska försöka börja med mitt fördjupningsarbete snart med så jag kmr någon vart för det ska vara inlämnat  24:e oktober dagen innan trampettjakten, då äre även biopremiär på Highschool musical 3 och det vet jag att karin ska på haha:)

blev bergvik först hitta inget kul bara godis, sen så for jag te stan och efter en stund ringer sannis och frågar om jag vill träffa dom så dert gjorde jag för dom missa bussen hehe synd:) ,så vi satte oss på waynes coffee lite  och prata, sen dorg vi te busstationen så sa jag heeej då och så , och sen gick jag te  torget och åkte bussen hem , sett lite doobidoo och sånt ska snart duscha sen klä på mig sen dra te stan nöjes blev det, impuls planering av mig och marie haha:P , ska äta donken först, men det blir Nyktert idag applåder haha:P , yeaaa:)
, sanna reta mig förut att jag skulle till nöjes på erotikmässan men det ska jag inte jag ska till nattklubben hahahaha:P ,
så nu skulle hon reta mig hela kvällen sa hon:) ,hon själv ska te statt där är det mkt skoj:) l

imorn äre söndag och gympa, sen måndag möte på kronoparksskolan där jag ska ha VFU:) hiih


byyyye:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0