lördag,söndag,måndag.


var i västerås lördag söndag, satt och kollade på min fot är inte så bra än och jag tänkte vila den, så jag och erica och maria satt och kolla:P , filmteam det bästa också , helt klart:) , satt i hallen i 6 timmar jhade lagomt ont i halsen efter det så mkt damm där,blev dusch framåt kvällen och det var gött sen mat på hotellet,sen vandring te ica i spöregna bra att ha tygskor då terran NOT!:P sen blev det film från det vi filmat,sen skulle vi vara tysta kvart i tio tyå och sova helst halv elva, men jag och lollo och maria som delade rum hade fått skratt utbrott fy faan va kul det var haha:P herregud va vi skratta, jaa sägfr bara det ska inte gå in på detalj haha, sen somna vi väl tillsut.
sen vare söndag lagomt trött och ont i halsen snorig och hela paketet typ, men men tog mig upp och klädde mig sen blev det frukost mkt gott mkt gott.) sen hallen nio började dom träna ..träna inget då heller. sen så lunch baguetter mums:) sen så lite senare blev det dusch sen hem gång. mkt gott, stannade i arboga åt donken jag och fick ingen leksak i happy mealen blev arg haha, pratade med sannis i telefon mkt underbart och sms-marathon haha,  väl hemma var det sjukt jävla gott :) sova sova

måndag: har gått i skolan ,hade först en lektion sen värderingsövning med min studeigrupp sen så var RFSL på besök och prata om massa saker haha:P efter skolan blev dertdirekt te hammarö och träna solstrålarna gick bra men nåra var lite för jobbiga men men ..sen körde morfar hem mig och då kom i fram te coolaste, att cecilia i min klass är sambo med per-erik som är son till mormors kusin birgitta, och då är jag alltså fyrmänningar med henne barn haha:P frääääänt
sen dusch sen så nu lite bok blir väl lite kvällsmat sen med:)  har även haft ett mktt givande SMS-marathon med min käraste vän sanna hela helgen haah:P

ledig imonr fyy satan va gött, ska nog ringa B-k doktorn:) sen måste jag köpa skor haha:P sen barngympa:P

bye:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0