måndag.

fick en fin kommentar av sannis igår i min blogg som gjorde mig glad!:) sjukt hur hon kan få mig att bli glad  alltid fast man är på dåligt humör eller så , så blir man alltid glad förr eller senare eftersom sannis är världens bästa:)

idag äre en tråkig måndag. gick upp efter tio nångång för låg och läste en jävla skolbok hatar dom. men men har deltentamen imorn så. sen plugga jag lite och tvättade bhar det behövdes haha:P duktigt,sen åt jag mat och vilade har huivudvärk med och har tagit en ipren så hoppas det går över snart, är mest trött faktiskt. har bytt om och ska snart kila i väg te bussen ska träna mina barn :) sen hämtar mami mig wiie:) ska plugga lite mer då tror jag.


imorn äre tisdag.

bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0