måndag.


fy satan för att gå upp klockan 6, var jämt väldigt trött då, men kom upp tillslut, åt frukost satte på mig klär och sen drog jag te bussen lite försent för höll på att missa den så fick springa hahaa:P men kom med den och till skolan kom jag och vi hade en lektion först om missbrukarhem var intressant, sen så hade vi sekretess, sen planerade vi vår redovisning på fredag när vi lunchade, sen vare teater föreläsning om Sexuella övergrepp  var jävligt bra måste jag säga,starkt att hon har gjort den där föreställningen och att det är som  gör den, och sen berättade hon även om det och så. sen vare äntligen hem eller buss te stan åkte med elin på bussen, hon är rolig:) , sen stressade jag ihjäl mig, sen så vare hammarö bussen och sen träna barn gick bra fick dock huvudvärk;( sen  hämta morfar mig sen duscha jag och såg på andra avenyn lite och kvällsmat, sen vare roligaste programmet på tv som mamma råka ta på massa nudister som hade ett löpnings-lopp sen hade dom yoga jag skratta ihjäl mig, var lätt roligast idag haha:P

imorn äre skola 12.15-16.00 sen skynda sig till hammarö för att träna barn och sig själv:)
sen onsdag skola, torsdag skola och gympa, och fredag redovisning och fristående, sen så helgen vet ej ta det lgunt kanske. måste träffa sannis nån dag med nu var förra veckan längesen jue:) hon är min bästa!:)


bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0