måndag.


Japp ny vecka nya tag!:) , idag vare upp och hoppa halv sju, vilket var skit jobbigt, men tog mig upp och så åt lite frukost och sen klädde jag på mig och drog te stan och vänta på bussen. sen så universitetet, min grupp träffades i cafeet  hus 11 där vi prata igenom vår redovisning och tränade lite på den gick sjukt bra!:) ,sen så åt vi lite , sen så 12.15 började vi och vi var sista gruppen ut efter två grupper vare lite rast,sen vare våran tur gick faktiskt bra trots allt,var ltie nervös men det ordna sig, men kul att ha förkläde på sig haha men cicci var värst som hade hucke,mjölkspann, kjol och förklä ,men det var kul att spexa ltie:) , sen så vare typ slut så tio i tre sluta vi och det var gött, ringde te mamma och sa att jag skulle komma dit och hämta nått att äta så for dit hämta pitabröd,winerbröd bulle och cola och sen drog jag te stan igen sen så bussen mot hammarö. sen träna vi bara gick väl bra, trots mitt irriterade humör i slutet och pernillas och amandas! säger bara vi orkar inte!  sen vänta pörn och amanda med mig  lite tills min mami kom eller dom åkte efter en kvart men lite sällskap ändå dom är bra:) .. har duschat och ätit och så nu med ,s ka väl sova sen :)

imorn är jag ledig, ska nog kolla om jag fått pengar , sen blire i alla fall buss te hammarö  träna barn igen, sen träna själv och lämna pengar te västerås och så..

onsdag skola, torsdag skola gympa,fredag fiömkväll med RM -laget och så packa lite, lördag-söndag västerås:)

saknar sannis:) måste ses nån dag!:)

godkväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0