onsdag.


idag vare onsdag, gick upp klockan 6 var lagomt trött då, men tog mig upp och åt frukost och klädde på mig och drog te skolan, hade en samhällskunskap lektion med en ny lärare hon var galan, hon prata skit högt men hon var as bra, sen prata om om massa saker som jag tyckte var lite pinsamma men haha:P , kul ändå var hon. sen gick vi igenom fördjupningsuppgiften och jag kan säga att jag förstod nästan ingenting haha:P , hur ska detta gå liksom. sen vare lunch rast,sen hade vi en föreläsning om föräldra perspektivet . var en mamma som pratade om sin son som var missbrukare, det var sjukt bra och jag tyckte hon var stark som ville berätta om sin historia, kände att snart gråter hon men hon gjorde inte det men nästan jag fick lite tårar, tyckte faktiskt det var rätt hemskt, men men.. sen fick vi skriva nåra rader till henne med.
sen vare slutt på dagen och jag drog hem och åt och sådär, läste lite och datade, och pratade med sannis :) ,sen drog jag, mami och papi till skokanonen blev dock inga skor men papi köpte jeans och jag fick trosor behövdes kunde jag säga,sen drog vi hemmåt ,duschade sen blev det kvällsmat och idol, skrattade ett x antal gånger vilka fulingar det var med idag hahaha:P sjukt kul jue:P


imorn ska jag leka med sanna, vi ska shoppa och äta donken:) hon är den bästa vad skulle jag göra utan henne, det har jag inget svar på, hon är min stjärna!:)

sen äre gympa imorn med::) skoj,


byyyye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0