onsdag.


jappps onsdag vare. mamma kom instormande kl 6 ,och då var jag skit trött och sa att kl tio över sex skulle jag upp haa:Pså vilade lite tills dess, har skit ont i foten med svullen är den och stel som faan, kanske skulle besökt doktorn istället för skolan idag men jag venne skolan är viktig. min fot med men. äter frukost ialla fall nu, ska ta och klä på mig snart med ska åka med bussen tjugo över sju för att så att jag kan komma i tid ska hitta salen med inte lätt det inte:)
går te skolan tills 3 idag med, lite jobbigt med skit foten och allt tur det var vänster.
efter skolan hem och äta och slappa,,
skola imorn igen 09.15-12.00 sen gympa vi får se om jag kan träna, om jag har ont i morn borde jag kanske uppsöka doktorn. sen skola fredag 08.30-11.00 gött gött.
hoppas på att få min bok imorn eller idag med så jag kan läsa ut den tills fredag.

ha en bra dag gott folk ska jag försöka ha:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0