söndag.

slut på helgen den gick mkt fort, tilbaka till allvaret igen med ännu en jobbig vecka. och VFU också .

igår vare lördag först var jag på bergvik men va tråk köpte bara godis,drog te stan och kollade efter block på akademibokhandeln fanns inget så ringer sannis och frågar om jag vill träffa hon och carro lite så det gjorde jag vi satte oss lite på waynes och så,sen vare dags för dom att åka hem efter ett tag:) då tog jag bussen hem och slappade lite sen duschade jag och åt lite pizza,sen så tog jag bussen in mot stan.  vänta en stund på marie som kom tillslut och då gick vi och åt på donken ,efter när vi kmr ut träffa jag sandra, världens gooaste hihi:) sen tog marie ut pengar sen åkte vi buss mot nöjesfabriken dom har en ny hållplats alldeles utanför haha:P , spaak var på bussen så vi prata lite,sen så väl inne där vare ganska mkt folk var ju erotik mässa men den gick inte vi på , vi vänta på schlager baren så vi åt lite tacos mums:) sen öpppnade den typ halv elva, var ett jävla drag, mkt bra musik,tillslut träffa jag , lotta, sen lollo sen mina klasskamrater johanna och sandra det var mkt skoj:), shakade gärnet nykter underbart,fast sen köpte vi en bacardi breezer det var gött, sen så shakade vi lite mer och sen skulle vi gå och då träffa jag ,anna L sen körde maries mamma hem mig och då gick jag och sov:) sannis skicka nåra mkt roliga sms HAHA as kul:) sen somna jag.

söndag: idag vare upp vid tio, sen duschade jag och såg svensson svensson haha. as kul.
morfar och mormor körde mig te gympan förut, mormor tjata skräll faktiskt så jobbigt. sen så vare barnträning, älskar deras valfird man blir lycklig rakt igenom:)

sen tränade vi massa valfrid också och vi lärde oss lite mer  sen vare hopp men då körde jag tumbling sen skruvar på hopp sen så tumbling igen volt in:) hihihi sen vare slutt och hem och sen såg jag andra avenyn sen duschade jag sen åt jag nu ser jag lite andra aveyn igen och pratar med min bästa sannis på msn m.fl:) hiiih

imorn äre VFU möte på kronoparksskolan, 09.00 sen äre barngympa:)



bye:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0