söndag.


denna dagen ett liv..bra citat av saltkråkan. kvällen igår var röj, blev kanske lite för mkt , haha, vi kom  te nöjes efter tio och hade en fribiljett gött, sen upptäckte jag en grej som inte var bra när jag var på toan,sen så ringde jag min sannis så vi prata lite hon är bra:) , sen funka inte maries magnetremsa på hennes kort så vi blev tvugna att gå till stan och ta ut pengar, så var det en dum sak, men sen skynda vi oss  tebaka och sådär. shaka och sånt,schlagerbaren is the shiit,träffade min tremänning henrik som är en snäll prick:) sen lotta som vanligt haha, sen vid två drog vi hem , gött att komma hem sova kunde dock inte men sedan.

idag Söndag trött som ett as, ont i magen som ett as, inte hungrig som ett AS men borde ,drack mkt vatten förut mums:)
vaknade för fan halv åtta första gången fy faan va tidigt, men klev upp kvart över tio, sen har jag duschat och sett svensson svensson, nu ska jag träna barn och sen träna själv, hoppas jag orkar:P

ska se fram emot vid tio ikväll då kmr sannis hemoch då får jag nån braig att prata med på msn:) woooooho


bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0