tisdag:)


jahap tisdag då, ledig var man också vilket var skönt, skulle egentligen läsa boken idag men har jag fått nån bok Neej.
kanske kommer imorn då. fick inga pengar idag blev sur:P åt pannkaka och soppa , soppan offrade jag mig för att köpa i affären vilket var as jobbigt.P  jaha var en slapp dag, såg slutet av mamma mia filmen som jag påbörjade en dag..
sen blev det byte om och dra te stan för att åka te hammarö ,tränade barn och så, sen skulle jag plocka in en trä satsbräda, okeej satte den i förrådet men den välte och hamna på min fot som jag hade i vägen fyy faan va ont jag ficxk , var själv där inne med och fick hoppa ut på ett ben och säga te pernilla att AJ , sen så blev det ingen träning för mig som fick typ halta gåå :( blöö men det går säkert bra men aaah.
sen hem och nu har jag dushat och ätit och så, foten är blåå och lite svullen gör ont på sidan och lite ovanpå:( smart.
men det ska nog gå bra tror jag.. förövrigt fick vi reda på vilka vi skulle sova med i västerås, jag fick sova i louises och marias rum vilket var bra för mig!:) hehe .

imorn äre skola får se om jag kan ta ner foten i skona det spörs, 8.30-12.00 lektion sen 13.15-15.00 lektion:) ihihih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0