tisdag.

igår tränade jag mina barn då, gick väl bra,..nog om det.


idag äre tisdag, fyyy satan va jobbigt det var att gå upp klockan 6 är faan as trött. åt frukost.sen blev det universitetet 
gjorde deltentamen alla tyckte typ det var svårt och jag med,sen handla jag lite på konsum så jag kunde äta nåt, blev pan pizza och sen rostbiff och potatisallad mums:P sen blev det att dra te hammarö tränade solstrålarna sen tränade vi dock utan våra tränare 1 är sjuk en är i japan och en annan vet jag ej:P men det gick bra jag körde idag ganska mkt, blev dock lite slut i fötterna sen och sen hade vi hopp, det spåra ur för mig och lollo och maria efter ett tag skräll:P vi låg på golvet och skratta till slut lollo kom på sin egna låt hon gjorde en gång i tiden och vi dansa en massa med:P , sjukt roligt::P blev rätt kissnödig haha:P sen vare hemfärd med två segisar som aldrig kom för dom räkna matte men tillslut så begav vi oss hemåt, var sjukt gött att komma hem duschade sen nu blev det kvällsmat:) sen blire sova.

igår var jag irriterad, men sanna muntra upp mig så då vart jag glad:) bäst hon:)

imorn äre skola till 3 blöö:P men men klassen är bra så jag är glad:) , sen på torsdag ska jag leka med sannis på stan hoppas hon ej ska jobba, för vi ska shoppa:)

bye ;:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0