tisdag.

fyyyyyyy satan så trött jag är, märks att jag ej är van att gå upp klockan 6,

igår vare ju VFU möte, gick bra var med sen i klaass1 eller 2 där och hjälpte dom lite och åt lunch men men sen klockan 2 så samlades vi igen för att utvärdera dagen ocb sen tog jag buss te universitetet för att köpa 2 skolböcker så det gjorde jag, sen te stan ohc åt på donken skräll!;) , sen så tog jag  bussen te hammarö och tränade solstrålarna gick bra idag, sen så hem ochb duscha sen skulle jag se färjan men fick ej alla tvar var upptagna så gåre när man inte har en egen tv usch va tråkigt,men fick sen en kvart haha:P , sen så blev det andra avenyn med och sen sovning det var gött somna ganska fort:)


idag äre tisdag betyder att jag gick upp 6 idag fyy satan,nu frukost,sen klä på sig och sen gå te bussen jag kommer frysa ihjäl JA!, sen så gympa i eftermiddag, imorn äre VFU och jag börjar 10.30-18.00 töligt men, torsdag 7.30-16.00 jobbigt:P . sen fredag 6.30-15.00 blöööööööööööööö:P  ordnar sig nog:)

sen helgen blir lugn, måste plugga med:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0