torsdag.


jävel va trött jag är då!, fyy satan, skulle upp tjugo över sex, råkade somna om lite och vakna tio i sju men det ordna sig haha:) , har ont i foten men inte lika mkt men den är svullen och blå fortfarande, äter frukost nu jag gött!, sen så ska jag byta om sen dra te skolan och ha lektion kvart över nio till tolv känns gött med en kort dag! behövs. sen så ska jag köpa lite skolböcker sen åka hem och sen äta nått kanske,sen dra te gympan men ska nog inte träna fall det blir värre tror inte ens jag kan springa så det är ju dumt, får spara mig till helgen om jag ens då kan träna det är ju frågan.

imorn äre fredag gött med helg snart, lektion imorn halv nio till elva herregud va gött, kanske träffa sannis om hon kunde:) , sen så filmkväll med RM-laget på kvällen blire eva och adam-fyra födelsedagar och ett fiasko. vi ska ha en med UT -laget snart med:) sen ska jag packa också!, och sova i tid och göra matsäck.

byeeee:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0