torsdag.


idag vaknade jag tjugo i nio, ingen hemma,så läste en stund och sedan smsa jag sannis som var vaken:) , sen ble det frukost, sen klädde jag på mig och drog te stan mötte sannis vid busstationen så gick vi in mot staden, började med HM där sannis handla en fin pyjamas, sen blev det mitt i city och gina tricot och så, sen blev det bergvik och då köpte jag en pyjamas en mkt fin den med och sannis en väska och så, sen stan igen och mcdonalds fy satan va gött det var, sen blev det lite mer affärer och så ,sen satt vi lite i mitt i city och tog igen oss lite och sjöng hahaha typ allsång, hoppas ingen hörde men det  var sjukt kul ,vi är bäääst på att sjunga eller inte men tillsammans blev det fint hehe:P , sen så blev det  systemet sen drog vi te tågstationen och sannis drog hem med tåget och jag skynda mig te hemköp för att köpa frukt blev lite mer saker,sen så blev det tidiga bussen te hammarö och sen satt jag där och vänta kom ju faan ingen men tilslut så,körde tumbling först var sådär, se nså frukt sen hopp , hahaha lollo jag och maria vilket skratt -dans-bäver grimaser- team sjukt kul:P sen styrka då, fy satan va jobbigt men gött ändå:)
sen hem och duschade och åt mat gött, blev inte mätt as knas men men :)

vill Tacka Sannis för denna underbara dag,hon får mig glad, och jag kan prata med henne om allt det vet jag för hon lyssnar:) ååååh vad jag är glad att hon finns:)



imorn ska jag åka till marie i deje och få fika och Mat, tacos fy satan:p sen Alfie med familjen.
Sen Lördag UT på nöjes:) wooohio,  vi ska röja i schlager baren:)

sen får sannis hare så bra på domarkursen i borlänge med:)

Bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0