Torsdag.

var faan 3 dar sen jag skrev blogg, har inte tid helt enkelt!,

tisdag vare skola te 4 och gypa stressade livet ur mig nästan fy faan sen fick jag ont i magen för att jag åt för snabbt så tränade nästan inget.

onsdag skola igen och så sen stan lite sen plugg, sen svensson svensson sen inte mkt mer sova.

torsdag: vaknade kvart i sex, somnade om vakna tjugo i sju och fick lite bråttom, sprang upp och klädde mig opch försökte kamma håret som stod som hej kom och hjälp mig men kom ialla fall i tid te bussen och åkte te skolan och satt där sen vare lektion, sen rast lektion sen lnch sen arbetade vi med vårat fall och det är klart min grupp är bäääst:) , en teater denna gång med såklart iiih, imorn redovisning:) hehe   tränade också gick rätt bra:)

imorn äre även fristående träning på eftermiddagen:) ihhi göttt.


blev inte mkt skrivet men orkar inte:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0