torsdag igen.


denna dag bestod av först fika med mami och papi det var mys:) ,se handlade vi,sen hem och läsa lite bok, sen så äta också såg jag tsatsiki och sen så blev det att åka te gympan mami skjutsa mig snäll hon:) , sen träna jag gick sådär, körde uppvärmning men är lite rädd att göra nått med foten så är försiktig,men så kan man ju inte hålla på för någon gång måste jag ju springa annars kan jag ju aldrig träna orksa körde massa styrka och sen rondater och flickisar på tumbling.,sen styrka igen:) sen blev det hem och duscha sen idol och kvällsmat, sen såg jag dobidoo älska programmet:) nu ska jag försöka läsa lite så jag kmr någon vart med denna skit tråkiga bok, har tenta på tisdag vet ej hur det ska gå men hoppas på bra:) måste plugga lite imorn och sådär:)

imorn blire Städa , träffa merie ,sen AK sen dans sen hem och slappa:)

lördag hoppas jag på att träffa sannis, var längesen nu och det känns behövligt så man får prata lite, hon är den bääästa som finns och jag är så himla glad att hon är min vän:) underbart, hon gör mig glad jämt med och det tkr jag är så himla bra ,  och tröstar när man är ledsen, sånt som vänner gör,  vi  har haft många bra stunder , och  många minnen, det är underbart.


         
Jag och sanna:)                      vi igen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0