torsdag:)


igår efter skolan blev det stan med marie, for runt om ett yrväder hahaha, jag hitta skor så jävla duktig är jag, det tycker sanna med haha:) , åt innan också på mcdonalds, sen efter skoköpet blev det bergvik eftersom jackan jag skulle köpa fanns ej i den storleken, men på bergvik fanns den så jag köpte den lika bra:) sen så fikade vi lite även denna gång på mcdonalds,sen blev de tlite coop jag köpte 1 film och marie 5 haha:P sen stan igen och jag köpte en väska på åhlens och marie ännu en film, sen drog vi hem med varsin buss, jag duschade sen och sen åt jag mat sen blev det idol, det var en as bra med som hette Anna, jag börja faan nästan grina:) , och en erik som var också skit bra:) , sen blev det lite msn och sånt, läste bok, sen gick jag och sov, det var götitt ,

torsdag idag och jag är ledig, yeaaj:) ,gick upp halv tio och åt frukost,sen läste jag 10 sidor i boken mkt bra gjort terrs:) , nu blire fika med mami och papi och betala kåravgiften det är viktigt:) ,
sen blire gympa i eftermiddag :) kanske styrka? har ont i foten än dumma fot:) ,

fredag imorn ledig då med, fristående? :)

lördag kanske leka med sanna om hon kunde:)

bye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0